Signia – tidl. Siemens Hearing – bliver ny kunde hos VOLUME

Signia – tidl. Siemens Hearing – bliver ny kunde hos VOLUME

Signia Hearing – det tidligere Siemens Hearing – og VOLUME har indledt et samarbejde, som sammen med store profiler fra det danske musikliv skal stille skarpt på hørenedsættelse. Det sker i en tid, hvor høreskader nærmer sig epidemisk omfang med 20 % af alle amerikanske teenagere høreskadede. Desværre følger Danmark kort efter med 10 %, mens store musikprofiler som fx. AC/DC’s Bryan Johnson må indstille koncert-karrieren på grund af ødelagt hørelse.

Høreapparatsleverandøren Sivantos, der er en del af Signia Hearing, har udviklet programmer specielt til musik – både indspillet og live – og har hyret VOLUME til at skabe en partnerskabs-, content- og PR strategi, som bakkes op af programmatic display for at sætte fokus på høreskader og fremtidens høreapparater. Signia Hearing har en produktrække som strækker sig fra høreværn til musikere til verdens bedste høreapparater.

Læs mere på dette link