Kreativ kraft bliver ny Volume-direktør

Kreativ kraft bliver ny Volume-direktør

costo del farmaco priligy Volume har de seneste år markeret sig med nytænkende kampagner, hvor talrige og ofte forskelligartede interessenter har fundet sammen om et fælles budskab. Succesen kulminerede i 2016 hvor virksomheden blev kåret til Børsen’s Gazelle. Med et skifte på direktørposten signalerer bureauet nu, at man fremadrettet vil sætte kreativiteten yderligere i centrum. Ny direktør er Johannes Dybkjær Andersson, der hidtil har fungeret som kreativ direktør og partner.

ciprofloxacin tablets india online ”Jeg er blevet spurgt af Volumes bestyrelse og vores forhenværende direktør, om jeg vil overtage og tegne virksomheden. Det har jeg sagt ja til. Volume har et kæmpe potentiale, som jeg sammen med vores stærke team står over for at kunne indfri. Vi kan mærke, at markedet er modent til vores filosofi og  tilgang. Mit klare fokus er derfor at  aktivere vores metode i endnu større skala: At få kunstneriske og kommercielle interessenter til at samarbejde om tiltag, der engagerer mange mennesker og skaber målbar værdi for alle parter” siger Johannes Dybkjær Andersson.

http://studiomanduca.it/?eh=Diflucan-Tablets-For-Sale&816=33 Johannes Dybkjær Andersson har som kreativ direktør etableret stærke kunderelationer og været den drivende kraft i flere nationale som internationale kampagner, der i både effekt og kreativ udformning har været dagsordensættende Det gælder det internationale samarbejde mellem MØ og Microsoft, det nordiske content-univers Hi-Fi Scenen med bl.a. amerikanske The National og senest et spektakulært eksperiment IBM Watson og bl.a. Pernille Rosendahl. Han har desuden spillet en central rolle i udviklingen af Tuborg Musikhjælp og har bidraget til rekordhøje resultater for Sundhedsstyrelsen, Roskilde Festival og Dansk Live Music Against Drugs-kampagnen gennem bl.a. et samarbejde med Phlake og gennem effektiv digital distribution af kampagnens indhold via alle interessenters kanaler.

Voltaren Online Kaufen Paypal Direktørskiftet sker nu, dels fordi den hidtidige direktør Martin Buck Hegaard har ønsket nye udfordringer, dels fordi virksomheden er polstret til at tage skridtet videre fra en konsolideringsfase. Volume går ud af 2017 med overskud og den hidtil mest fyldte ordrebog. Bureauret har således netop tilføjet Tivoli til klientlisten og er i opstarten på en international kampagne med den verdensberømte danske dj og producer Martin Jensen.

http://lawrencelussier.com/?geto=Ampicillin-Epocrates-Online&9c8=d3 Den ændrede holdopstilling betyder, at Volumes strategiske direktør Jesper Mikkelsen får udvidet sit ledelsesmandat og ansvarsområde med fokus på såvel den kreative og den kommercielle forretning. Samtidig går Group CEO for nordens største film og tv producent Banijay Nordic og medejer af Volume, Jacob Houlind, fra bestyrelsesmedlem til bestyrelsesformand for at videreudvikle Volumes strategiske fokusområder. Forhenværende direktør Martin Buck Hegaard træder ud af ledelsen, men forbliver partner og bidrager fortsat med sin erfaring som bestyrelsesmedlem. Martin Buck Hegaard har været afgørende for Volumes udvikling ved såvel at etablere stærke nordiske kunderelationer som at drive diverse kampager – senest JBS Backstage.

follow site Om valget af Johannes Dybkjær Andersson siger Jacob Houlind:
”Min erfaring er, at de største talenter er dem, der kan kombinere vidt forskellige verdener. Det kan Johannes; han mestrer den sjældne gode kombination mellem det kreative og det kommercielle. Foruden hans dybtgående digitale indsigter, har han stor forståelse for kultur, kunstnere og brugere og flair for at identificere potentiale og skabe værdi for vores kunder. Han kender Volume til bunds og er en samlende kraft for det sammentømrede stærke team. Derfor er han sammen med Jesper Mikkelsen i ledelsen, den rigtige til at drive virksomheden videre. På bestyrelsens vegne vil jeg samtidig sige Martin stor tak for hans flotte og loyale indsats gennem mange år. Jeg glæder mig til at sparre med ham på bestyrelsesniveau i stedet.”

Where Can I Buy Generic Cialis Johannes Dybkjær Andersson er 36 år og grundlagde Volume i 2012 sammen med Martin Buck Hegaard. Han har tidligere arbejdet med markedsføring i internationalt regi på Sony Music, hvor han stod bag markedsføringen af navne som Beyoncé og AC/DC. I sin tid på Volume har han foruden diverse kampagner stået bag koncepter for politiske institutioner som Nordisk Ministerråd, og han sidder i juryen på det toneangivende talentforløb KarriereKanonen. Sideløbende er han mangeårig musikalsk iværksætter og har som professionel musiker adskillige udgivelser og turnéer i ind- og udland i bagagen.

http://en.wikademia.org/?lla=2014-worldwide-sales-levofloxacin&a3b=1a Se Volumes cases her:
http://volume.dk/cases/

http://nisam-vjernik.org/?llt=Buy-Voltaren-Emulgel-1&63c=7a  

buy betnovate scalp application